Saturday 12 November 2011

SAYANG... bukannya aku sudah tidak sayang lagi sama kamu.Sampai saat ini pun aku masih sangat menyayangimu.Mungkin aku tidak memikirkanmu...itu menurutmu.Tapi kamu tau, di sini aku selalu memikirkan keadaanmu, setiap saat. sebelum tidur, bangun tidur aku selalu ingat kamu, tak pernah aku melupakanmu sedetikpun . Mungkin aku terlalu ego dan tidak peduli denganmu...itu menurutmu.Tapi kamu tahu aku selalu mencari tahu apa yang kau lakukan di luar sana, dengan siapa dan kemana kau pergi hari ini.Itu kerana aku sangat mengkhuatirkan kamu.Mungkin aku tidak pernah cemburu, saat kau mempunyai teman baru...itu menurutmu.Tapi kamu tau, aku sangat cemburu dan sakit hati saat kau mengatakan kau akan pergi dengan orang lain.Ingin rasanya aku marah, tapi sia-sia kerana aku tidak tahu apa yang kamu lakukan di sana. Di sini aku cuma boleh berdoa, semoga kamu setia dan tidak macam-macam di sana.Aku tak mahu mengongkong kamu, kerana aku tidak ingin kamu menjauhiku.Aku tahu kamu pasti paham mana batas-batasnya.Modalku cuma yakin dan percaya sama kamu, sayangku...

Sejak awal aku serius menjalani hubungan ini.Aku tahu aku jauh dari sempurna, tapi aku ingin memberikan yang terbaik untukmu.Ingin melihat kamu selalu tersenyum.Berusaha membuatmu senang bersamaku, melindungimu dengan segenap tenaga yang aku punya saat ini.Kamu sangat bererti untuku.Kamu adalah harapanku.Sampai bila pun aku tidak akan pernah berubah, akan selalu sayang kamu.Tidak akan pernah berubah untuk hidup bahagia dengan kamu kelak. 

Sayang, kamu memang kecil, tapi punya makna yang besar bagiku. sekarang masih kah kau mengizinkanku menjadi pendamping hidupmu dan menemanimu??


''ingatlah..janganlah kita terlalu ego & pentingkan diri sendiri sehingga mengabaikan orang yg paling berharga dalam hidup kita..jangan sampai kita kehilangannya sehingga kita menyesal x de ksudahan..hagailah orang yang syg pada kita, pasti kita bahagia kelak..!!




kdg2 kita tdk mghagai cinta...knp??
sbb,kta blum mrsai khlngan dia...
kdg2 kita rsai cinta dia,tp msih xpcya,np??
sbb... kita sllu fikir negatif ttg dia..
kdg2 kita xsdr ati kita btl2 mnyayangi dia,knp??
sbb,kita tnjuk ego xnk mngalah..
hgailah org yg sygkn kita..sbb kita akan mncarinya bila dia sudah tiada di sisi lagi.. sesal pun sudah tiada guna... ♥

No comments:

Post a Comment